درباره پکیج شوفاژ دیواری چه می دانید؟
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

پکیج شوفاژ دیواری، محصول نسبتاً جدیدی از تجهیزات گرمایشی است که مطابق با استانداردهای روز و بین المللی تولید می شود و توسط تولیدکنندگان مختلفی در کشور عرضه می شود. این رده از محصولات گرمایشی دارای ویژگی هایی است که باعث شده است جایگزین ایده آلی برای سیستم های گرمایشی مرکزی قدیمی باشند. این شوفاژها عملکرد بسیار خوبی در گرم کردن آب مصرفی دارند و به خوبی گرمایش لازم برای واحدهای ساختمانی را برآورده می کنند. این تجهیزات، با هدف تهیه آب گرم بهداشتی و گرمایش مورد نیاز هر خانه، بدون در برداشتن بسیاری از هزینه ها و مشکلات رایج سیستم گرمایش مرکزی قدیم تولید شده اند.  پکیج ها  به دلیل عملکرد و کارایی مناسب، محبوبیت بسیار بالایی دارند. اما ممکن است گاهی به دلایل مختلف، عملکرد آنها کاهش پیدا کرده که در این مواقع باید علت بررسی شود. عملکرد نادرست پکیج باعث ایجاد آلودگی، کاهش ایمنی دستگاه و هزینه‌های اضافی می‌شود. از اولین کارهایی که در تعمیر پکیج اولویت دارند رسوب‌گیری ورودی‌های پکیج است. رسوب‌گیر پکیج، مخزنی است که درون آن رسوب آب جمع شده و بعد از تاریخ مصرف آن، باید تعویض شده تا در عملکرد پکیج تاثیری نگذارد.

به طور کلی، این محصولات در کنار طراحی زیبا و پوشش رنگ با ماندگاری و طول عمر فوق العاده، قابلیت تحمل فشار و دمای بالایی دارند. برخی از پکیج های شوفاژ دیواری قابلیت های ویژه ای دارند. به طور مثال برخی از آنها دارای دو مبدل حرارتی، با محفظه احتراق بسته و فن دار می باشد. این پکیج ها با توجه به شرایط آب و هوایی و بازده گرمایی قابل ارائه، حداقل برای تامین آب گرم مصرفی و سیستم گرمایش واحد های ساختمانی تا فضای 150 متر مناسب بوده و توصیه می شود. از ویژگی های بارز این دستگاه ها می توان به راندمان بالا، دارا بودن سیستم های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی پیشرفته از جمله ویژگی عیب یاب دیجیتال، سیستم های ایمنی پیشرفته کنترل خودکار دودکش، قطعات استاندارد اروپایی، قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی، سیستم ضد یخ زدگی و … اشاره کرد.

خرید پکیج شوفاژ دیواری از ونداد تجهیز

در کشور ما تجهیزات گرمایشی چون رادياتور آلومينيومی ، پكيج ديواری و انواع مشعل ایران رادیاتور توسط نمایندگی های مختلفی عرضه می شوند. فروشگاه اینترنتی ونداد تجهیز نیز به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، گرمایشی، سرمایشی و موتورخانه، پمپ و سیستم های آبرسانی، استخر سونا و جکوزی، تصفیه آب و هوا با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور دارید، می توانید با مشورت کارشناسان فروش ونداد تجهیز انتخاب بهتری داشته باشید.





:: برچسب‌ها: پکیج دیواری , پکیج شوفاژ دیواری , پکیج زمینی , خرید پکیج دیواری , قیمت پکیج شوفاز دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: